Гарантійні зобов'язання в кожного виробника можуть бути різними, але є основні пункти, які присутні в кожного виробника дверей.
Випадок признається гарантійним, якщо двері були встановлені належним чином із залученням фахівців та правильно експлуатувались!
Варіанти пошкоджень, що підпадають під гарантію:
- зміна геометричних параметрів (повело двері);
- руйнування конструкції.
Що не підлягає під гарантійні зобов'язання:
- пошкодження, які виникли при самостійному встановленні дверей;
- фурнітура та складові, які були надані замовником, а не фабрикою дверей;
- якщо двері мають ознаки та сліди некваліфікованого ремонту;
- пошкодження від використання агресивних миючих засобів, які можуть пошкодити захисний шар дверей та фурнітуру;
- механічні пошкодження;
- пошкоджений номер партії на дверях.
Що рекомендують виробники, щоб двері не потрібно було ремонтувати?
- Не використовувати агресивні миючі засоби (луги та кислоти).
- Уникати утворення конденсату на рамі.
- Не займатись самостійно ремонтом та встановленням.
- Дверні замки не повинні піддаватися термічному, хімічному та механічному впливу.
- Раз на рік треба змащувати завіси (петлі) та регулювати запірні механізми (це має робити фахівець).
- В разі встановлення вхідних дверей на вулицю, треба встановити захисний навіс (піддашок).
- Перед відкриттям дверей треба впевнитись, що всі замки відчинені й лише тоді відкривати двері.
Дотримуючись рекомендацій від виробника, вам не доведеться звертатися до гарантійних та ремонтних пунктів.
Фахівці “Doors Design” допоможуть вибрати надійного виробника дверей, доставлять та встановлять двері, дадуть гарантію - від 1 до 15 років.
Проконсультуйтесь за телефоном: +38 063 377 11 77, 097 953 59 35.
Гарантійні зобов'язання в кожного виробника можуть бути різними, але є основні пункти, які присутні в кожного виробника дверей.
Випадок признається гарантійним, якщо двері були встановлені належним чином із залученням фахівців та правильно експлуатувались!
Варіанти пошкоджень, що підпадають під гарантію:
- зміна геометричних параметрів (повело двері);
- руйнування конструкції.
Що не підлягає під гарантійні зобов'язання:
- пошкодження, які виникли при самостійному встановленні дверей;
- фурнітура та складові, які були надані замовником, а не фабрикою дверей;
- якщо двері мають ознаки та сліди некваліфікованого ремонту;
- пошкодження від використання агресивних миючих засобів, які можуть пошкодити захисний шар дверей та фурнітуру;
- механічні пошкодження;
- пошкоджений номер партії на дверях.
Що рекомендують виробники, щоб двері не потрібно було ремонтувати?
- Не використовувати агресивні миючі засоби (луги та кислоти).
- Уникати утворення конденсату на рамі.
- Не займатись самостійно ремонтом та встановленням.
- Дверні замки не повинні піддаватися термічному, хімічному та механічному впливу.
- Раз на рік треба змащувати завіси (петлі) та регулювати запірні механізми (це має робити фахівець).
- В разі встановлення вхідних дверей на вулицю, треба встановити захисний навіс (піддашок).
- Перед відкриттям дверей треба впевнитись, що всі замки відчинені й лише тоді відкривати двері.
Дотримуючись рекомендацій від виробника, вам не доведеться звертатися до гарантійних та ремонтних пунктів.
Фахівці “Doors Design” допоможуть вибрати надійного виробника дверей, доставлять та встановлять двері, дадуть гарантію - від 1 до 15 років.
Проконсультуйтесь за телефоном: +38 063 377 11 77, 097 953 59 35.